Babler

Tietoa mainostajalle › Tietosuojaseloste ›

OSB AND PLYWOOD


Törmäsin äsken googleillessani ROLUun, Minneapoliksessa sijaitsevaan design & art studioon. Rosenlof ja Lucas ovat suunnitelleet OSB- ja vanerilevyistä yksinkertaisia kalusteita. Tykkään! Tekisi mieli päästä koeistumaan noita, koska noin kulmikkaiden tuolien täytyy olla todella hyvin suunniteltuja jotta ergonomia toteutuisi.

Googlailin OSB-levyistä tehtyjä juttuja, sillä olen suunnitellut tekeväni Markin vanhaan lasiseen työpöytään uuden puisen pöytälevyn lasin tilalle. Sininen lasi ei jotenkin istu mun mielikuvaan hienosta työpöydästä, ja tätä on tullut katseltua jo ihan tarpeeksi pitkään. Olin tänään puupajalla pistämässä leikkuulautaa uuteen uskoon, joten pöytälevy kiepsahtanee seuraavalla kerralla ihan helposti! Aion tässä keväällä ottaa pajan kunnolla haltuun, ja tehdä siellä omia projekteja ajan salliessa.


CUBE TABLE OSB


CUBE CHAIR OSB


NEU ULM CHAIR


+ CHAIR OSB


TRIANGLE CHAIR


SHAPE CHAIR ZIG

12 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Metropolian Teollisen muotoilun puolella opiskelen :)

      Poista
  2. Peeta! Nyt sä sen jo teit, sait muhun tartutettua puupajailuinnon haha! Tosi hyvän näköstä toi OSB-levy, tulis siistit yöpöydät tollasesta! Oon muuten nyt pari iltaa ollut tällä viikolla koulussa ja oon ihan pihalla vielä kaikesta siellä, kaipa mä joskus kotiudun ja opin kaikki paikat ja tavat yms, puuh :D
    -Kitty

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no sehän on hyvä juttu! Säkin voit ruveta siellä pajalla puuhailee omia juttuja nyt sit :) Toi OSB on kyl tosi hyvännäköstä, mut sitä ei oikeen saa hiottua tarpeeks tasaseks ja siihen sit vähän repii vaatteita helposti.. Kuulemma yks opettaja oli joutunu luopuu semmosesta pöytälevystä lapsen tulon myötä. Hei olis hauska törmäillä siellä koululla joku kerta! Ootko iltakoulussa vai?

      Poista
    2. Joo iltakoulussa ma ja ke ja perjantaisin on aamusta iltapvään. Oispa hauska tosiaan törmätä, oon vähän sellanen laput silmillä kävelijä ni oon ihan varta vasten yrittäny koulussa aina pitää silmät auki josko näkyis tuttuja :) Joskus pitää kyllä myös etsiä aikaa ja hyökätä sinne pajalle!
      -K

      Poista
  3. Hi Peeta,

    Thanks so much for stopping by La Lamp Shade!!

    Raina

    VastaaPoista
  4. Ite tein koulussa just tossa syksyllä valaisimen tosta OSB-levystä. Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, kiva! Olisko siitä kuvaa jossain? :)

      Poista
    2. Vielä en oo saanu aikaseks kuvata sitä. Tai siis joku kämänen kännykällä otettu kuva, mutta sitäkään oo vielä Instassa tai missään. Pitäis joku päivä roudata toi valaisin koululle ja ottaa siitä edustavat studiokuvat :) Oon laiska.

      Poista
  5. Tämä oli hyvä postaus. Opin lopultakin tuon materiaalin nimen, jota on näkynyt lähiaikoina yhdessä jos toisessa ravintolassa. Helsingin Yliopiston Tiedekulmassa sitä on käytetty ihan uskomattoman inspiroivasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo mä kanssa tykkään siitä Ihana kahvilan sisustuksesta ja tiskistä siellä Tiedekulmassa :)

      Poista

© RAW DESIGN BLOG
Maira Gall