Babler

Tietoa mainostajalle › Tietosuojaseloste ›

POMEGRANATE SALAD


Haa! Ruokaohje! Ihan vain siitä ilosta että nyt kaikilla on varmaan joulun jälkeen kauhea morkkis ja laihikset päällä, ja olen erityisen ylpeä siitä että olen onnistunut itse keksimään tämän reseptin. Mutta ihan ensimmäiseksi haluan sanoa että tämä salaatti ei todellakaan ole mikään taidonnäyte, se sisältää vain muutaman ainesosan. Minun piti keksiä joku salaatti synttäreilläni tarjottavaksi, ja tämmöisen päätin sitten tekaista. Tykkäsin, joten olen tehnyt sitä nyt useampaan otteeseen jo, viimeksi tänään. Maut sopivat kivasti yhteen vaikka ohje onkin yksinkertainen. Olen ihan innostunut granaattiomenoista viime aikoina, joten siksi lähdin sen ympärille tätä salaattia rakentamaan.


Salaatti sisältää kaikessa yksinkertaisuudessaan seuraavia ainesosia:

1 Granaattiomena
Salaattisekoitus
Rucolaa lisää (tätä pitää olla paljon)
Saksanpähkinöitä
Fetaa öljyssä
Mustapippuria rouhittuna päälle

Jos haluaa tehdä ruokaisamman, niin näiden lisäksi olen laittanut myös avokadoa, muitakin pähkinöitä ja siemeniä, rusinoita, balsamicoa, sekä tonnikalaa. Jolloin se on tietysti jo ihan eri salaatti heh. Mutta niin hyvää!


Today I am feeling like sharing a food recipe! This is something I made up for my birthday, but don't wait for anything too fancy. The salad is actually very easy and contains only few ingerients. All you need is pomegranate, rocket leaves, feta cheese in oil, walnuts and some grinded black pepper. It is a nice side dish salad. I have been crazy about pomegranates for a while now, so it was the determinative ingredient here. Adding some avocado, more different kinds of nuts and seeds, raisins, balsamico, tunafish and so on you can make it more filling. Maybe some of you are also eating salads in these days after christmas :D

7 kommenttia

  1. Nam! Täytyy kokeilla. En ole aikoihin syönyt granaattiomenaa, se on tosi hyvää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Mä olen ihan innoissani siitä nykyään :)

      Poista
  2. Kiitos ohjeesta! Tein heti tänään lounaaksi kun löytyi granaattiomenaakin mojitobileiden jäljiltä..Pähkinäseoksen paahdoin chilijauheen ja hunajan kera uunissa ja heitin salaatin päälle. Maistui! //Bianca**

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kuulostaa hyvältä! Pitääkin ite testata tota sun tapaa joku kerta :)

      Poista
  3. Ajattelin hyödyntää ohjettasi uutena vuotena, kiitos ohjeesta! T.maria

    VastaaPoista
  4. Granaattiomena on niiiiin parasta. Oon ollu tosi innostunut siitä viime kuukausina. Harmi vaan, että se on monessa kaupassa niin kallista. Pitäis osata iskeä heti, kun sen sesonki alkaa. :)

    VastaaPoista

© RAW DESIGN BLOG
Maira Gall